onsdag 5. desember 2012

Velkommen!

Velkommen til min blogg!

I denne bloggen vil jeg gi inspirasjon og si at hvis man vil, så få man det til. Et av målene med denne bloggen er å vise at selv om man har fysiske begrensninger som for eksempel, være svaksynt, eller kanskje du bare har en hånd, betyr ikke at andre rundt deg skal identifisere deg som den som ikke kan.

Jeg er en helt vanlig 14-årig jente. Går i 9. trinn på Hov i Hønefoss. Jeg har noen fysisk begrensinger. Men jeg vil ikke bli sett som den som ikke klarer alt. Jeg er veldig glad i å synge og tegne.

Jeg vil også fortelle hvordan det er å være anneledes og tankene mine. Jeg kommer til å legge ut  tegninger og kanskje noen videoene.

Spør meg hvis det er noe du lurer på! Ikke vær sjenert! :-). Jeg svarer gjerne hvis jeg kan!




7 kommentarer:

  1. Dear Ramya, so proud of you!! Please continue and I look forward to more from you.... Love my darling child.

    SvarSlett
  2. Welcome to the blog world Ramya! We who know you, are all so proud of you and for sure with your optimism, positive outlook on life you can and will inspire many lives to live with a smile. Please do put up a video of your melodious songs on the blog. Bravo!!! young girl.

    SvarSlett
  3. BTW - you have chosen a wonderful name for your blog. Love you darling!

    SvarSlett
  4. Ramya er kjempe stolt av deg :) Du er kjempesnill og kjempe flink til både å tegne og synge <3

    SvarSlett
  5. hi ramya ... nice 2 see u dis blog .. i really proud of u ..pls put u r videos ..and put u r draws also ...

    SvarSlett
  6. Ramya, du har en kjempe fin blogg! stå på. du er også veldig, veldig flink til å synge og ikke minst tegne!! kjempe vakker jente er du<3

    SvarSlett
  7. Jeg syntes denne bloggen er kjempe bra! Og jeg syntes du er en kjempe tøff og kul jente som tror på at hvis man vil, så kan man!
    DU er kjempe flink til å vise at du tror på at ting går!
    Du er veldig flink til å tegne og synge og du er rett og slett en fantastisk person! <3
    Fortsett sånn!
    -Anine <3

    SvarSlett