fredag 4. januar 2013

Hei, alle sammen!
Håper alle har hatt en hyggelig og koselig juleferie. Det har i hvert fall jeg:-). Jeg koste meg masse med hele familien.

På juleavslutningen, sang jeg, og fikk mange koselige tilbakemeldinger. Jeg følte meg nesten som en stjerne:-) hihi! Uannsett, jeg er veldig, veldig takknemlig. Tusen, tusen takk:-)

Endelig er det et helt nytt år, og helt nye muligheter! Denne gangen gledet jeg meg så innmari mye til et nytt år. Jeg tror ikke jeg har gledet meg så mye før! 2012 var ikke akkurat det beste året for familien min og meg. Det var ganske tøft, egentlig, men jeg har hatt gode minner også;-). Det som er viktig for meg, er å gå videre i livet. Det som har skjedd, har skjedd og det som skal skje, skal skje. Det er bare sånn livet er og det er det ingen andre enn tiden som kan bestemme.

Vær glad og positiv. Og husk, det er like viktig å gi som å ta:-). Jeg ønsker dere alle sammen et fantastisk nytt år!

1 kommentar:

  1. Godt nytt år, Ramya♥
    Du er kjempe flink til å synge!
    -Anine♥

    SvarSlett