søndag 27. januar 2013

Å tegne er noe av det beste jeg vet!

Hei, alle sammen!
Unnskyld for at det var så lenge siden jeg har skrevet noe, men her er jeg;-).

Jeg fikk to tegne apper på ipad-en min for noen månter siden. De heter Doodle buddy og Drawcast. Det var veldig morsomt. Man kan lage kule effekter og sånt. Jeg ble faktisk ganske hekta på det, men foreldrene mine likte det ikke så godt, fordi de syntes jeg er flinkere til å tegne på ordentlig ark. Så jeg sluttet med å tegne på ipad-en en liten stund og tegnet vanlig. Da fant jeg ut at det var mye morsommere, egentlig. Selvom de appene var veldig kule, likte jeg bedre å tegne ordentig.

Her ser du to tegninger jeg har lagd på ipad-en, og tre tegninger jeg tegnet på ordentlig.









1 kommentar:

  1. I like the hand drawn ones best :-). Good to also see your work through the apps.

    SvarSlett