søndag 5. mai 2013

Fikk førsteprisen!

Hei, alle sammen!
Det er sååå lenge siden jeg har blogget, men det har hvert sååå mye som har skjedd også! Og nå har jeg noe spennende å fortelle!

Jeg meldte meg på Konkurransen Unge Forskere 2013. (Du kan lese mer på proscientia.no). Jeg lagde et prosjekt om smartphone og bruk av sosial media blant ungdom i skolen, og om det påvirket konsentrasjonen. Det jeg fant ut var at over 93% har smartphone, Facebook er det mest brukte sosiale mediet og at selvom de sier selv at de ikke blir påvirket av mobilen, viser resultatene mine at de gjør det. Spennende, ikke sant?

Så det er sikkert mange i Ringerike som har sett meg i avisen på fredag. Det er fordi jeg fikk førsteprisen! Jippiii!!! Jeg var så glad og er fortsatt glad, og jeg vil takke alle som hjalp meg med prosjektet, og alle som tok tiden til å ta undersøkelsen.
Jeg vil også bare si at foreldrene mine hjalp meg veldig mye, og eg takker dem kjempemasse!

Så der ser dere! Vil man kan man! :-)

Her ser dere bilder fra 19.april (prisutdelingsdagen) når jeg fikk diplomet og neste bilde viser alle vinnere med Kristin Halvorsen, kunnskapsministeren som var tilstede.



1 kommentar:

  1. Gratulerer, Ramya:) Du er dyktig:) Klem fra Randi

    SvarSlett